Monday, January 5, 2009

TOLONG LAH BOIKOT PRODUK YAHUDI

Baru2 ne..kita di kejutkan dengan serangan israel terhadap gaza..ramai insan yg x bersalah telah terbunuh termasuklah kanak2..sebagai manusia beragama islam..tolong lah agama kita..tolong la boikot produk yahudi israel...lemahkan ekonomi mereka..bantulah umat islam yang lain..sebenarnya saya sudah masukkan info produk barangan yahudi ne thn lepas..tapi kali ni saya masukkan semula kerana serangan baru2 ini membuat semakin ramai insan yg tidak berdosa terkorban..boikot aku seorang tidak membeli produk yahudi ini tiak membantu banyak..tapi saya tetap berusaha...di bawah ni saya masukkan produk yg sedaya upaya kita boikot..jika kita masih terfikir umat2 islam yang ramai terkorban..

AOL Time Warner

Apax Partners & Co Ltd

Coca-Cola

Danone
Delta Galil Disney
Estée Lauder IBM
Johnson & Johnson Kimberly-Clark
Lewis Trust Group Ltd L'Oreal
Marks & Spencer Nestle
News Corporation Nokia
Revlon Sara Lee
Selfridges The Limited Inc
Home Depot Intel
Starbucks Timberland
McDonald's Arsenal FC

0 comments:

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP