Saturday, January 10, 2009

DOA JODOH

Kepada sesiapa yang nak berdoa tentang jodoh...kali ni saya selitkan contoh doa jodoh...tapi tak taw la..samada tuhan akan makbulkan doa korang klaw doa mcm ne...kah kah kah..jum baca..

Ya Tuhan, kalau dia memang jodohku,jodohkanlah...

Tapi kalau bukan jodohku,Jodohkanlah jugak...

Jika dia tidak berjodoh denganku,maka jadikanlah kami jodoh...

Kalau dia bukan jodohku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain aku...

Kalau dia tidak bisa di jodohkan denganku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,

biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku...

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,Jodohkanlah kami kembali...

Kalau dia jodoh orang lain,putuskanlah!Jodohkanlah dengan ku... .

Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dengan ku ...


Amin... .

P/S : Kah kah kah ...memang desprate sgt dah org ne...kah kah kah..

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP