Monday, October 5, 2009

ORG ARAB KECEK KLATE

kah kah kah...malas nak ckp byk..jum tgk mat arab kece klate...





Friday, September 11, 2009

SIAPA LEBIH MALING?

Sekarang kecoh bila segelintir rakyat indonesia menyelar kita mencuri dan mengunakan perkataan "malingsia" ..tapi sebenarnya, siapa lagiik maling..kah kah kah kah..

























P/S : Kah kah kah kah...nama ku dick..hahahaha...pecah barai...


Wednesday, September 9, 2009

ISLAM SYIAH

Erkk..pelik jugak bila tgk pic ne kali pertama..mungkin aku ne buta agama dan x tahu bagaimana adat org syiah ne..hehehe..apa2 pun..jum kongsikan je la...






P/S : erkkk..aku x reti la main mulut2 ngan lelaki ne...erkk..janggut2...erkk..erkkk...

Monday, September 7, 2009

JANDI AKHIL HAYY JADI PENYANYI



HAJAT untuk menyertai dunia nyanyian nampaknya berhasil jua apabila Maizawati Zainal telahpun mula memasuki studio untuk merakam lagu dua hari lalu.

Setelah 20 tahun meninggalkan aktiviti nyanyian, Maizawati atau Maiza kembali mengalunkan lagu yang sememangnya diminati sejak kecil lagi.

Maiza sedang menjalani proses rakaman dua buah lagu berjudul ‘Ketentuan’ manakala sebuah lagu raya yang belum diberikan tajuk.

“Lagu ‘Ketentuan’ lebih berkonsepkan ketuhanan manakala sebuah lagimerupakan lagu raya.

Sumber: mstaronline

ORDER MC'D SAMBIL NYANYI



P/S : Lepas ne..aku nak order roti kosong ngan teh tarik sambil menyanyi kat kedai mamak..

Sunday, September 6, 2009

SHRIMP STIX KFC YANG BESAR

KFC skrg pandai main tipu..kali ni saya masukkan pic KFC dengan produk baru shrimp stix...


dalam gambar di bawah ...memang gempak konon...besar besar..


Tapi realitinya???? MEMANG BESAR...BESARNYAAAAAA...

P/S : kah kah kah.....setakat kecik mcm ne..x payah la nak gempak2....sekadar di pinggiran je laa....kah kah kah...

Wednesday, September 2, 2009

CARI CALON MENANTU

Bagik mereka2 yg terdesak...blum ada awek..tak lama lagik umur mencecah 30-an..senang2 iklankan jer..mcm dlm pic d atas nehh..kah kah kah..

Tuesday, September 1, 2009

VIDEO IKAN DUYUNG

Kali ni saya selitkan video ikan duyung yang di dakwa di temui di pasir pandak, kuching..kesahihannya tidak dapat saya pastikan...hehe..jumss..

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP