Tuesday, March 31, 2009

KOREA TIMES SINDIR NAJIB

Dulu akhbar France, sekarang akhbar Korea pula menyindir bakal PM. Kenapa Tok Jib sentiasa di bayangi oleh Altantuya sedangkan Mahkamah Malaysia tidak menyebut langsung DS Najib dalam perbicaraan kes pembunuhan Altantuya.

Dalam karikatur yang diterbitkan di ruangan opinion dengan tajuk:
Najib Razak and the Ghost of Altantuya

Link : http://www.koreatimes.co.kr/www/news/opinon/2009/03/137_41954.html

skandal Najib Althantuya

P/S : Alamakk..sedih la mcm ne..blum apa2 gik...bakal perdana menteri kita sdah kena cop mcm ne..adehh

MODEL MERCEDEZ BARU TANPA STERENG

Ne plak pic model kereta mercedes yg terbaru..seperti biasa..design keta mewah...tapi yg ganjilnya..takda stereng...guna joy stick?? kah kah kah kah..mmg eksiden la klaw x tere guna keta ne..kah kah kah..



The new Mercedes Benz @ suto show

The new Mercedes Benz @ suto show

The new Mercedes Benz @ suto show


That's not what is different about it.





That either.



.....and now for the 'really different' part:



Here is what is different

The new Mercedes Benz @ suto show

No steering wheel, you drive it with a joystick. No pedals either.
Can you drive with a joystick? Your kids and grandkids probably can..
The influence of video games in our lives has really arrived, wouldn't ya say?

The new Mercedes Benz @ suto show

P/S : Kah kah kah..xda stereng...baik bawa kancil klaw mcm neh..kah kah kah kah...

Monday, March 30, 2009

SUSU SEGAR UNTUK SEMUA

'Fresh Milk' in a new package, 100% biodegradable...

fresh milk @ strange world

Biodegradable Milk Bottle
16 OZ. 473 ML

fresh milk @ strange world

Refrigarete after opening
fresh milk @ strange world

Straight to the breakfast table, as a creamer...

fresh milk @ strange world

Simply, squeze to get the milk out

fresh milk @ strange world

Perfect for babies on the go.

fresh milk @ strange world

100% biodegradable

BABY BERAT 20KG

Baby ne berat 20 kg..mmg berat..klaw besar jadik raksasa dia ne..kah kah kah kah..

big baby @ strange world


big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

big baby @ strange world

ROMPAK PUDING

Suatu ketika, ketika di tengah malam seorang perompak memecah masuk sebuah bank yang baru seminggu dibuka.

Kerana ke'otai'annya, dia berjaya memecahkan kod rahsia sebuah peti besi. Tetapi dia hairan kerana di dalamnya tidak terdapat wang sama sekali, melainkan cawan-cawan berisikan puding warna susu. Di dalamnya pun begitu sejuk sekali.

Akhirnya ia memutuskan untuk memakan puding- puding tersebut sebelum membuka peti besi yang lain.Kerana lapar ia habiskan semua puding di peti besi pertama. Peti besi kedua berjaya dibuka, sekali lagi ia terjumpa puding dalam cawan- cawan plastik.

Seluruh peti besi yang ada 5 unit, dan kesemuanya berisi puding, dan ia menghabiskan banyak sekali puding. Namun ia dengan kekenyangan pulang ke rumah dan masih agak hairan, kenapa bank itu tidak menyimpan wang sama sekali. Atau mereka memang sudah mengetahuinya akan dicuri? Aah biarlah yang penting aku kenyang

Keesokan paginya dia membaca surat khabar dan terpaku melihat Head Line di halaman pertama dengan tajuk bertuliskan dengan huruf yang besar -besar.

BANK SPERMA DIROMPAK

ERRA FAZIRA DAPAT ANAK PEREMPUAN

erra fazira bersalin @ isuhangat

Erra Fazira telah selamat bersalin dan mendapat bayi perempuan seberat 4.04 kg di salah sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur pada 30 Mac lebih kurang pukul 11.00 am.

Khabarnya bayi tersebut akan diberi nama Tengku Elisya.Minda Malaysia mengucapkan tahniah kepada Erra Fazira dan Engku Imran dengan kelahiran cahaya mata pertama ini.

PERAK BUAT PELUMBA NEGARA

azizul lumba basikal @ isuhangat

Kecil-kecil cili padi Azizul(baju hitam) berasal dari Trengganu mendapat pingat perak dalam Kejohanan Dunia dan menjadi sebutan peminat lumba basikal seluruh dunia. (Gambar dari Harian Metro)

Mohd Azizulhasni Awang berjaya meletakkan Malaysia di pentas dunia lumba basikal dan mencipta sejarah tersendiri apabila menjadi pelumba pertama negara meraih perak di Kejohanan Dunia selepas Rizal Tisin merangkul gangsa 1km ujian masa, kelmarin.

Biarpun tewas di final kepada jaguh Perancis, Gregory Bauge, Azizul bagaimanapun
Dalam perlumbaan penuh taktikal itu, Azizul memberi cabaran yang cukup sengit kepada Bauge, sebelum menyerah kalah pada pusingan penentuan selepas kedudukan terikat 1-1.

Bagaimanapun, pelumba berusia 21 tahun dari Terengganu itu melahirkan rasa terkilan kerana gagal memberikan emas buat negara dalam misinya memburu Jersi Pelangi selaku juara dunia.

Tahniah kepada Azizul.

VIDEO "KJ" RASUAH

Huh...sepa ckp KJ - khairy jamaludin x rasuah?? dlm video ne..mmg bergegar dewan ckp dia rasuah..kah kah kah kah...sampai bila ko bleh kekal kerusi ketua pemuda...jum tgk video..

IKLAN DUREX

Bodoh gila iklan ne..malas la nak ckp..tgk ja la video di bwh..kah kah kah..

PRODUK KECANTIKAN MEMBAWA KANSER

facial wash yang cancer

Nak ingatkan di sini yang tidak semua produk kecantikan ini sesuai dipakai oleh semua orang. Tengok ajer produk pencuci muka kali ini. Walaupun jenamanya sememangnya sudah popular(kami pun pernah guna) ternyata ia boleh mendatangkan kanser kepada muka kita dalam jangka masa yang lama.

Bacalah artikel ini sepenuhnya untuk melihat produk facial wash @ pencuci muka yang berbahaya dan mampu mendatangkan kanser. Mana tau anda kini sedang menggunakannya. Hati-hati ya~~

facial wash yang cancer

facial wash yang cancer

facial wash yang cancer


HATI HATI BILA TIDUR RAMAI2

Di sarankan agar berhati2 klaw tido ramai2 ngan member, kluarga dan len2..sebab nnti kat hujung kita tak taw sepa..mcm gambar di bawah..kah kah kah kah..

P/S : Kah kah kah kah....mmg nyenyak tido mcm ne..kah kah kah...

GAMBAR HANGAT UMI NAZEERAH PELAKON AWAN DANIA


Cuba teka botol apakah di dalam gambar di atas? kah kah kah kah....

GAMBAR INTAN SARAFINA TERLAMPAU

Sebenarnya tak adalah terlampau sangat pun gambar seksi Intan Sarafina dan rakan-rakannya ini. Bak kata orang-orang muda zaman sekarang, gambar-gambar aksi macam ini dah dikira biasa bukan lagi terlampau.










P/S : Artis Malaysia mmg mcm ne slalu..suara x kemana..lakonan mcm tahik..tapi sosial je lebih...buang karan je sokong industri tanah air klaw suma mcm setan ...kah kah kah ( tapi x la semua ok..ada yg baik2 belaka..kah kah kah )

Sunday, March 29, 2009

NANA DJ ERA NAK KAWIN

nana era fm

Kenapa ramai sangat artis-artis wanita kita suka bercinta dan berkahwin dengan lelaki bukan Melayu? Yang terbaru Nana Deejay Era nie pun khabarnya bakal kahwin tak lama lagi dengan lelaki bukan Melayu.

5 tahun bermanja dan bermesra, bakal suami Nana telah memilih nama Muhammad Raqeem Brian selepas memeluk Islam tahun lepas. Yang penting bakal suami Nana nie bukan calang-calang orang. Katanya pengurus Stesen Radio Hitz.Fm.

Apa-apa pun tahniah kepada Nana. Cepat-cepatlah kahwin ye sebelum bakal suami anda dapat melihat gambar di atas ye.

P/S : Aku secara peribadi x minat la nana ne..minta puji lebih je..meluat tgk dia kat tv..mcm mo sempial je muka dia ne..kah kah kah..


YASMIN AHMAD SEBENARNYA LELAKI?


Ada desas-desus yang menyatakan pengarah filem Talentime, Yasmin Ahmad ini merupakan seorang lelaki sebelum ini. Khabarnya Yasmin Ahmad dilahirkan sebagai seorang khunsa (mempunyai kedua-dua jenis kemaluan).

Namun kerana naturenya lebih kepada seorang perempuan, akhirnya Yasmin Ahmad telah memilih untuk menjadi seorang wanita. Mungkin benar atau mungkin gosip ini hanyalah rekaan mereka-mereka yang ingin menjatuhkan pengarah berbakat besar ini.

Namun jika anda berminat untuk melihat gambar Yasmin Ahmad sebelum memilih untuk menjadi seorang wanita (khabarnya namanya ketika itu ialah Zulkifli Ahmad), sila baca artikel ini sepenuhnya.

Jangan lupa nyatakan pendapat anda selepas membandingkan gambar Yasmin Ahmad sekarang dan gambar Yasmin Ahmad semasa bergelar Zulkifli Ahmad

JANGAN MINTA CERAI DALAM KERETA

suami tengah memandu.

Isteri : kita dah berkawin 15 tahun dah,saya rasa saya tak sesuai lagi bersama dengan awak... saya nak mintak cerai dengan awak.....

si suami diam dan terus memandu kereta ...bertambah laju....(70km)

isteri : saya dah tak cintakan awak lagi...sebenarnya saya dah ada teman lelaki....dia akan berkawin dengan saya lepas awak ceraikan saya... saya malas nak cerita panjang lagi.. dan saya tak nak awak cuba pujuk saya..saya dah bosan hidup dengan awak....!!

si suami terus memandu dengan penuh perasaan marah...masih diam...

Isteri : bila kita bercerai,saya nak rumah kita...

si suami masih diam ...memandu dengan lebih laju.....(80km)

isteri : saya nak anak kita juga...awak bukan boleh pelihara mereka.....

si suami masih diam ..tambah kelajuan (100 km)

isteri : saya nak kereta ini,kredit card dan saving akaun kita

sisuami masih diam, membelok kereta ke arah jaya jusco.......

isteri : awak ada ingin minta apa2??

suami : tak perlu....saya dah ada apa yang saya perlukan...

isteri : ya kah?? apa yang awak ada..??

suami : si suami menjawap sebelum beliau menlanggar dinding konkrit jaya jusco... saya ada air bag.....awak tak ada..

KOLEKSI BRA GANJIL

Macam2 lar..koleksi bra yg ganjil2 pun ada..kah kah kah..ada yg mcm ketam..kah kah kah..jum tgk!!

Strange Bras @ strange world


Strange Bras @ strange world

Strange Bras @ strange world

Strange Bras @ strange world

Strange Bras @ strange world

Strange Bras @ strange world

Strange Bras @ strange world

P/S : Sepa la mo pakai ne?? memalukan keluarga ja..kah kah kah kah..

DULU DAN SEKARANG

Zaman dah berubah, benda-benda yang terfikir dahulu sekarang ni dah memjadi perkara biasa. Dulu orang pergi stesyen minyak nak isi minyak saja sekarang ni orang ke stesyen minyak nak cucuk duit.



Warkah ini ku kirimkan untukmu….



I dah send email kat u..try ler buke…



Maafkan saya kerana tak sengaja terlanggar awak…



Hoi..bute ke..tak nampak orang?? hampeh!



Tel rumah duduk..tekan nombor pusing-pusing..tak boleh bawak pi mana2



Hp dah..boleh bawa kemana-mana ..no tekan je





Telegram: Datuk sakit tenat..mohon balik segera



SMS: Dtk skt tnt..blk cpt (short cut sesangat le tu…



Selamat pagi cikg (murid-murid datang awal)



Maaf cikgu..lambat..trafficc jam atau motor pancit



Betul mak..itu salah saya..janji tak buat lagi



Maner ade..tu bukan salah saya mak..buat aper saya nk mintak maaf



Teman-teman seperjuangan..bebaskan tanah air kita dari penjajah



Geng-geng atau member-memberku.malam ini kita merempit atau lepak-lepak.

COLA + AJINOMOTO

aji no moto coke

DO YOU KNOW ? Coke+Ajinomoto Can be Used To Rape Ladies

I received a news about the recent tactic used to spike girls' drink.
It is a cheap and widely used method. Rapist uses this method.

Coca-cola+ajinomoto/monosodium glutamate = a medicine
which will cause drowsiness and excitement in the victim.

This mixture is poisonous if used too often on the victim.

Please send this to all your female friends, sisters, & your loved ones and ask them to beware.

DO NOT accept coca-cola or any other drinks from stranger / even
if it is your friend that you are not very close with.

P/S: Wooo..betul ka ne?? kah kah kah..cola + ajinomoto...kah kah kah..ne bley try ne..bagik mnum kucing..tgk mcm mana...kah kah kah..

LAMBANG-LAMBANG CALON BEBAS DI BUKIT SELAMBAU

Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau menyaksikan pertandingan 15 penjuru membabitkan calon Barisan Nasional (BN), Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan 13 calon Bebas, paling ramai dalam sejarah pilihan raya negara.

Kalau di fikir kenapa ramai sangat yang hendak bertanding secara bebas di Bukit Selambau. Adakah dioarang ni tak sayang wang deposit ni? Atau memang ada penaja yang bertujuan untuk memecahkan undi? Atau diaraong fikir kalau menang nanti, jawatan ADUN tu boleh dijual beli?

Berikut adalah lambang-lambang calon bebas di Bukit Selambau


Bukit Selambau @ isuhangat
R. Loganathan (lambang kelapa sawit),




Bukit Selambau @ isuhangat
Tan Hock Huat (kunci),

Bukit Selambau @ isuhangat

Radzi Md Lazim (kerusi),

Bukit Selambau @ isuhangat
Mohd Fadzil Abdul Wahab (kepala harimau),
Abdul Rahim Abu (jam loceng),

Bukit Selambau @ isuhangatL. Sarala (basikal),

Bukit Selambau @ isuhangat
A. Jayagopal (payung),

Bukit Selambau @ isuhangat
S. Moganakumar (buku),
Khamis Awang (ayam jantan),

Bukit Selambau @ isuhangatHusaini Yaacob (bas),

Bukit Selambau @ isuhangat
M. Vanesan (ikan),

Bukit Selambau @ isuhangat
Mejar (B) Anuar Abd Hamid (telefon) dan
Bukit Selambau @ isuhangatT.Chandrarajan (kapal terbang).

P/S : kah kah kah..dorang ingat ne pemilihan ketua darjah..sampai berbelas nak bertanding...kah kah kah...


There was an error in this gadget

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP