Sunday, March 29, 2009

YASMIN AHMAD SEBENARNYA LELAKI?


Ada desas-desus yang menyatakan pengarah filem Talentime, Yasmin Ahmad ini merupakan seorang lelaki sebelum ini. Khabarnya Yasmin Ahmad dilahirkan sebagai seorang khunsa (mempunyai kedua-dua jenis kemaluan).

Namun kerana naturenya lebih kepada seorang perempuan, akhirnya Yasmin Ahmad telah memilih untuk menjadi seorang wanita. Mungkin benar atau mungkin gosip ini hanyalah rekaan mereka-mereka yang ingin menjatuhkan pengarah berbakat besar ini.

Namun jika anda berminat untuk melihat gambar Yasmin Ahmad sebelum memilih untuk menjadi seorang wanita (khabarnya namanya ketika itu ialah Zulkifli Ahmad), sila baca artikel ini sepenuhnya.

Jangan lupa nyatakan pendapat anda selepas membandingkan gambar Yasmin Ahmad sekarang dan gambar Yasmin Ahmad semasa bergelar Zulkifli Ahmad

6 comments:

Wilson July 26, 2009 at 7:30 AM  

Tidak salah kalau dia mahu tukar jantina. Itu hak dia.

Pembedahan untuk tukar jantina itu berjaya, ia bermakna Tuhan pun izin dia buat begitu.

Kalau Tuhan tidak izin, pembedahan itu tentunya tidak berjaya kan?

Memandangkan Tuhan dah kata OK, kamu orang biasa tidak ada hak untuk campur tangan.

siti July 30, 2009 at 5:37 AM  

guruku
kepada wilson kembalilah kepada ajaran agama yang sebenarnya , tidak ada lagi agama yang membenarkan pertukaran jantina. Sesungguhnya pertukaran jantina itu menyalahi hukum agama.

Naksam August 1, 2009 at 9:44 AM  

Soalnya semasa beliau dilahirkan siapakah 'hakim' yang dapat memastikan jentina beliau.

Hanya Allah yang lebih mengetahui.

ska August 2, 2009 at 12:31 PM  

org yg sudah tiada usah lah kita merbincang kan nya....
biar lah allah s.wt sahaja yg mengadili nya...
kita hendak lah berkata menggunakan akal jgn lah berkata menggunakan nafsu....

CAHAYA KETUHANAN September 13, 2009 at 9:50 PM  

erm kenepa ngan kamuy semua nk begaduh jer..fikirla,,,kita nie semua rahsia allah,,,buat kita nk berbalah dan bergaduh sesmaa rahsia,,,,erm lebih baik kita selami diri untuk smapai kepada rahsia diri kita yang sebenar..tiada perbalahan yang ada hanya damai jer.,,,pikir dan renungkan;la

muhammad safarin November 10, 2010 at 8:47 AM  

rujuklah dulu sebelum nak bagi komen benda yang berkaitan dengan agama supaya anda tidak tersesat dan menyesatkan orang. kes yasmin dia ada dua alat kelamin, maka perlu ke atas dirinya memilih salah satu yang paling berat arah, maka yasmin berat ke arah perempuan. sebab tu nak tukarkan jantina dalam hal macam ni kene tunggu masa, tak leh wat masa kecik coz tak tau perwatakkan dia berat ke mana. rujuk ustaz la senang cite.

tapi kalau yang tak khunsa sengaja nak tukar2, tu yang haram

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP