Tuesday, January 20, 2009

ANJING YANG TABAH DAN BERSEMANGAT

Ok la..kali ni saya masukkan cerita anjing..bukan cerita anjing dan bayang2..anjing nie cacat time di lahirkan..so tinggal 2 kaki je la..pemilik anjing ni dah nak bagik "TIDUR" je anjing nie melalui suntikan..tapi seorang ppuan yg bernama Jude Stringfellow telah amik anjing nie dan memelihara anjing ni sampai la anjing ne bley berjalan..ntah dah berapa kali aku sebut perkataan anjing dlm post ne..kah kah kah..kita selalu kutuk anjing..sebagai contoh.." celaka ko..macam anjing je"..cheh..tapi rupa2nya, ada jugak anjing yang tabah dan bersemangat..































P/S : moral of d story..jangan kutuk anjing..kah kah kah..bila kita hadapi sebarang masalah, jangan mudah berputus asa..sedangkan anjing pun boleh..apatah lagik kita..kah kah kah

1 comments:

m.i.n January 21, 2009 at 4:39 AM  

aku jarang la marah ckp anjing. paling2 pun babi! haha

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP