Saturday, January 17, 2009

GAMBAR KONTROVERSI ALIAH LEE BEKAS ISTERI AZIZ M. OSMAN

Bukan nak mengata tapi kenyataan. Selebriti ni kahwin cerai macam perkara biasa pula. Lihat lah akhbar sekarang ni, yang minta cerai,minta fasakh,yang kena tangkap basah, yang kahwin, yang bercinta. Tapi diaorang pun manusia biasa juga, cuma pasal selebriti mesti la wartawan nak ambil tahu. Kalau orang biasa masuk mahkamah syariah orang taklah ambil pusing sangat.

Nur Aliah Lee siapa tak kenal. Ex -wife Aziz M.Osman. Aziz kecoh dengan kisah pernikahannya yang dikatakan tidak sah, bekas isterinya yang juga dikenali sebagai Vee . Kalau dah lawa tu, janda anak lima pun laku lagi.

Gambar Vee bersama seorang lelaki yang mungkin teman lelakinya. Kalau tak takkan mesra sangat..Apa-apa pun harap cepat-cepatlah bernikah, orang kampung semua dah tahu..

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP