Saturday, November 22, 2008

USTAZ ARIF DAN CAKRA ALAMNYA (EDISI GEMPAK)

Hahahaha..lucu lucu lucu..lucu 100x..sepa kenal ustaz Arif? ustaz ni kononnya ye la..ustaz yang terkenal dengan ilmu cakra alam...perubatan tradisional...aku penah tgk ustaz ni kat rancangan klaw tak silap aku "asia hebat" di tv 3...klaw aku tak salah..ustaz ni bley hidupkan lampu dengan kuasa dalaman beliau..ustaz ni mempunyai tenaga dalaman yang hebat..apa2 pun..jum cek video ni k..khas untuk anda!





P/S : Hahaha..dasar ustaz penipu..org ni bukan ustaz pun..dia ni penipu..mmg aku dah agak dah..muka je nampak alim..tapi menipu no satu..aku heran jugak org malaysia cepat percaya benda2 mcm nie..kepada ustaz ariff yang konon nya ustaz..tapi bukan ustaz..dah la engkau dah memalukan rakyat malaysia dan negara malaysia..dengan ini aku isytiharkan ko penipu no 1 di malaysia..bukak la topi kat atas kepala tu..insaf la cepat..dan kepada sesiapa yang di luar tu yang cari makan dengan menjadi ustaz palsu..insaf la cepat2..jangan menipu org lagik...fuhh!! puas hati aku..kah kah kah..

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP