Wednesday, November 26, 2008

DI ANTARA KALIAN (D MASSIV)

Rasanya..aku x pernah post lagu dlm blog nie?? ok..kali ni..aku bagik sebuah lagu..pilihan bulan nie..lagu dari d massiv..tajuk : di antara kalian...melodi yang baik..dan lirik yg bermakna..hehehe..aku pun x pandai sangat muzik nie..tapi lagu yang baik adalah lagu yg sedap bagik telinga kita..huhuhu..apa2 pun..cuba dengar..dan klaw rasa best...burn kat cd...or save pen drive..bley la dengar lagu ni..time drive santai2...okie..jum check..



LIRIK

kuakui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

kuakui ku sangat sangat mengharapkanmu
tapi kini ku sadar ku tak akan bisa
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

Reff:
lupakan aku kembali padanya
aku bukan siapa-siapa untukmu
kucintaimu tak berarti bahwa
ku harus memilikimu s’lamanya

aaaa aaa…

kuakui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti

0 comments:

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP