Friday, November 7, 2008

SYED HAMID "HAIRAN"..aku pun heran..

Syed Hamid meminta pihak yang melemparkan dakwaan rasuah ke atasnya agar membuat laporan kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR) bagi kesahihan.

Mengulas laporan polis yang dibuat Ketua Penerangan PAS Johor Mazlan Aliman yang mendakwa beliau merasuah penyokongnya bagi meraih jawatan Naib Presiden Umno, Syed Hamid berkata pihak terbabit perlu menggunakan saluran yang betul dalam mendapatkan penjelasan dan bukannya menggunakan taktik fitnah.

"Saya hairan kenapa PAS buat laporan itu. Saya tengok mereka (PAS) ni suka cari benda fitnah. Semua ada saluran dan caranya, siapa tidak puas hati boleh bawa kepada BPR dan terpulang kepada BPR untuk menentukan siasatannya," katanya.

P/S - aku lagi la hairan bila Syed Hamid heran...

Dia mintak orang lapor, bila PAS lapor dia heran pulak... heran sungguh la Syed ni...

kalau dah orang buat laporan tu maknanya dorang mintak siasat betul x salah dakwaan tu... apa la nak hairan dengan hal tu?

Kenapa pulak Syed Hamid tak hairan bila banyak kes rasuah dalam UMNO yang dilapor pada BPR pakai diam gitu ja? hairan la bah kan???

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP