Tuesday, December 30, 2008

STIMBOT ISTEMEWA


Salam semua. Hari ni saya nak postkan isu makanan pulak. Mungkin korang pernah makan stimbot kan? Alaa, yang sosej, bebola ikan, sotong dan sebagainya yang dicucuk kat lidi. Bila kita nak beli, penjual akan letak dalam air panas (celur) untuk di panaskan sebelum dibungkus. Tu kat Malaysia. Untuk post kali ni, saya nak kongsikan stimbot yang agak eksotik. Saya tak pasti kat negara mana, tapi saya yakin kat Asia (mungkin China, Taiwan, Hong Kong etc). Korang boleh tengok sendiri. Bukan setakat fishball tapi ular, tapak sulaiman, kumbang pun boleh jadi stimbot. Yang gambar kat atas ni kuda laut. Malas la aku nak crita panjang..kamu tgk ja la gambar di bawah ni..kah kah kah












P/S : Fuhh..nampak mcm sedap..nnti aku cari gambar stimbot urang utan, kera, lintah, kucing, kuda, kupu-kupu dan yang segugusan dengannya...kah kah kah

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP