Wednesday, December 24, 2008

DOA AKHIR DAN AWAL TAHUN

Hehe..sebenarnya..aku ni tak la alim sgt..semayang pun tinggal juga.. :P..tapi..kali ni saya selitkan doa awal tahun dan akhir tahun..sebenarnya, selama ni aku x taw doa ni ada..jahil jugak aku ni..mcm2 aku taw..doa mcm ni penting aku tak taw..ok laa..jum scroll ke bawah dan kita kongsi ok..nnti dah smpai tahun baru..bley la baca..semoga tahun hadapan membawa kehidupan yang lebih bagi kita manusia dan rakyat di Malaysia..

Doa Akhir Tahun
(Doa akhir tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib pada akhir bulan Zulhijjah - Ahad 30 Zulhijjah 1429H )




Doa Awal Tahun
(Doa awal tahun dibaca 3 kali selepas Maghrib pada Isnin 1 Muharram 1430H )



P/S : Aminnnnnnn... :)

1 comments:

MiSya December 24, 2008 at 9:05 PM  

ko ni irwan mana satu bah???????????? paning sdh aku fkr....

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP