Sunday, July 26, 2009

FAIZAL TAHIR BELUM BAYAR PTPTN?

faizal tahir

Nak ketawa pon ada, nak kesian pun ada jugak baca kisah Faizal Tahir yang terbaru ni. baru-baru ini, Faizal Tahir yang patutnya naik flight pegi Jakarta sempena Anugerah Planet Muzik 2009 (APM), tapi kena tahan kat imigresen sebab nama dia blacklisted. Rupanya dia tak bayar hutang PTPTN .

Berapa ribu tu tak dapat la pulak kami pastikan, yang kompem memang dia terkandas lah sorang-sorang kat LCCT. orang lain yang patut pergi macam Ayu, Aizat dan Dafi semuanya selamat sampai ke Jakarta udah dong.

P/S : Adehhh...kah kah kah..tapi, aku pun blum abis byar hutang ptptn gik ne..kah kah kah..

0 comments:

RAMALAN CUACA

RENUNGAN HARI INI

website hit counters
Get a free hit counter here.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP